събота, 9 юни 2012 г.

Ден. 17


Вицове за Шофьори


***

В магазин за авточасти:
- Имате ли резервни части за руски коли?
- Какво ви трябва?
- Десетсантиметрови пирони…

***

Спира един негър едно такси:
- Спешно за аерогарата, братле.
Таксиметровия шофьор:
- Маймуните в африка са ти братя на теб!
Негърът:
- 100 кинта плащам!
Шофьорът веднага:
- Качвай се братле!

***

- Къде предпочиташ да си по време на секс?
- Отгоре.
- А аз отдолу.
- Защо?
- Представям си, че поправям колата.

***

Уважаема редакция,
Нужен ми е съвет. Благодаря ви предварително.
От известно време заподозрях гаджето ми, че кръшка. Както обикновено.
Ако вдигна аз телефона - затварят. Взе често да се среща с “приятелки”, а като я питам с кой е била, казва, че не ги познавам.
Взех да гледам през прозореца кога ще пристигне с такси, а тя идва зад ъгъла и не мога да разбера с каква кола е дошла.
Както и да е, никога не бих я разпитвал за такива работи, но когато снощи късно пак тръгна на някаде, не се сдържах.
Слязох до моята кола, залегнах зад нея и започнах да наблюдавам какво ще стане.
И гледам - ужас! Долните тампони на амортисьорите станали на нищо!
Как мислите, дали ще мине само със смяна на тампоните или ще трябва да се изръся и за амортисьори?

***

- Господине, защо блъснахте колата на дамата пред вас?
- Господин съдия, тя ме заблуди. Даде ляв мигач и, представете си, зави наляво!

***

Бойко излязъл на разходка със своята приятелка с колата.
- Не мислиш ли, че съм добър шофьор? - похвалил се той, тъй като скоро бил взел книжката си.
- Не знам, но ако още веднъж включиш коляното ми на задна скорост и бръкнеш под полата ми, слизам и се връщам пеша!

***

Автомонтьор към собственика на повредения автомобил:
- Резервните части, които ми дадохте не стават за вашия автомобил.
- Напълно е възможно. На кръстовището се ударихме три коли.

***

Господин таксиметров шофьор-вижте колко красиви са есенните листа! Във всякакви цветове и краски! Ооо Боже-толкова е красиво!
- Шумата ли?

***

Милионер търсел шофьор. Събрал всички кандидати и ги завел до една пропаст. Попитал кой на какво разстояние може да мине от пропастта. Първият отговорил: 
- На двадесет сантиметра. 
Вторият казал: 
- Мога и на 5 сантиметра. 
Третият казал: 
- Що се отнася до мен, не бих минал оттук за нищо на света. 
Той станал личен шофьор на милионера.

***

Паднала е гъста мъгла. Шофьор се лепва за една кола и си кара спокойно. В един момент първата кола спира, спира и той. Шофьорът на първата кола я изгасва, слиза, оглежда я, после започва да рови в багажника. Вторият шофьор губи търпение: 
- Извинявайте, ще пътувате ли? 
- Не, аз съм в гаража си.

***

- Повече не исам да си ми шофьор. За втори път тази седмица си на косъм да ме убиеш! 
- Но, шефе, моля те, дай ми поне още един шанс!

***

Жена спира такси и казва задъхано: 
- Към родилния дом… Не карайте като луд, аз работя там.

***

Между шофьори: 
- Това, дървото, е много интересно нещо! Може години наред да си стои на едно място, а може и внезапно да се изпречи точно пред колата ти!

***

- Напредваш ли, напредваш ли в шофирането? 
- Разбира се. Пътищата постепенно започват да водят в тази посока, в която пътувам.


***

Един шофьор си плаща глобата за бързо каране на полицая и този му дава квитанция. 
- Какво да правя с това листче? - пита шофьора. 
- Добре го запазете! -казва му полицая, като получите още 9 от тях, ще ви дадем колело.

***

Край Дъбниците се блъскат две коли. Излизат двамата водачи и си разменят укори: 
- Колега, що не внимаваш - не виждаш ли, че на регистрационния ми номер пише "Лч", което значи "луд човек"?! 
- А ти бе, ловчанлията, не виждаш ли, че на моя пише "Пл", което значи "по-луд"?! - отвърнал плевенчанинът.


***

Шофьор на ТИР кара в Тъмна нощ. Пуска радиото, за да не заспи и слуша.
- Сега започва предаването зе тези които не спят.Скочи овца през ограда, скочи втора,трета…

***

Шофьор прегазва петел на пътя. Притеснен, той спира, излиза от колата и отива при стопанката на петела.
- Много съжалявам, госпожо, наистина, не беше нарочно… Ако може някак да ви го заменя…
- Заповядайте - казва стопанката. - Кокошките са там, зад къщата…

***

Един пътник се изнервя, от това, че влакът в който пътува спира през 5 минути, а на всичкото отгоре пътува бавно. При поредното спиране, пътникът пита кондуктора :
- Прощавайте, защо отново спираме?
- Има легнала крава на релсите…
- Но ние спираме сигурно за 10-ти път…
- Ами да, защото тя се разхожда пред локомотива.


***

- Много се извинявам за безпокойството, - вие ще слизате ли?
- Ти к?во, интелигент ли си?
- Не, не, моля ви се, аз съм същия дебил като вас!

***

Пийнал човечец се качва в автобуса и се чуди с кого да си поговори. Вижда, че до него един младеж разглежда географска карта и го пита:
- Каква е тази карта?
- Това е карта на Африка - обяснява младежът.
- Младежо, струва ми се, че ти си се качил не в този автобус, който ти трябва.

***

Съдията пита шофьора:
- Как стана така, че автобусът се блъсна?
- Нямам представа! През това време продавах билети.


***

Мъж и жена карат колите си един срещу друг. В момента на разминаването жената крещи:
- Прасеее!
- Курвааааа! - отговорил мъжът и сам не разбрал как блъснал едно прасе, което стояло на шосето…


***

Човек пътува през пустинята на камила. Изведнъж камилата си изкълчила крака. "Е, това беше - помислил си човекът - тука си и загинах в тая пустиня".
Изведнъж гледа табела "Ремонт на камили". Издърпал той камилата някак си до работилницата. Гледа отвън стои механик.
Човекът:
- Камилата ми си изкълчи крака!
Механикът:
- На канала!
Замъква човекът камилата и я качва на канала. Механикът се приближава, взема две тухли и трясва с тях камилата по яйцата. Камилата надава вик и изчезва със светлинна скорост.
Мъжът:
- Кво направи бе? Как ще я стигна сега тая камила…
Механикът:
- На канала!


***

В претъпкания рейс влиза някакъв хилав пич и казва:
- Извинете, някой би ли отстъпил мястото си на болен от СПИН? Ама не се бутайте, трябва ми едно място, а не целия рейс.


***

Съдят шофьор, сгазил 52 души. Съдията:
- Подсъдими, обяснете как успяхте да направите това?
- Нямах лоши намерения. Ето какво се случи: карам си аз по един тесен път. Спирачките отказаха и виждам, че от едната страна на пътя вървят 50 човека, а от другата двама. И тъй като като не съм изверг да прегазя 50 души избрах двамата. Тъкмо сгазих първия, когато вторият, мръсникът му с мръсник, побегна на другата страна…


***

Мадама пристига в автосервиз с потрошена кола, вади един куп чаркове от багажника и казва:
- Вчера катастрофирах, събрах каквото беше изпаднало от колата на пътя и идвам да ми я оправите.
Монтьорът почва да преглежда частите:
- Това е запазено, ще го монтираме. Това е счупено, ще ви го сменим. А тоя капак от шахта ще идете да си го върнете където е бил…

***

Шофьор спира своята "Чайка" на бензиностанцията и моли да бъде напълнен резервоара до горе. Човекът на бензиностанцията почва да пълни но резервоарът изглежда бездънен. Някъде към петстотния литър, бензинджията пита шофьора:
- Колко побира т"ва чудовище?
- О, извинете, оставил съм двигателя включен!


***

Компанията Chrysler решила да поставя черна кутия в новите модели на джиповете Grand Cherokee, която да записва последните думи на шофьора преди катастрофа. В Америка в 90% от случаите, последната дума е била "Shit!", докато в България, в 99% процента от случаите, последните думи на шофьора са били: "Пичове, скибайте к"во мо"а да напраа с тоя джип!"


***

Автобус пътува към далечно село.
От задната част някой крещи на шофьора:
- Ей! Капут! Карай по-бавно! Не возиш дърва!
Малко по-късно същият глас:
- Ей! Капут! Карай по-бързо, че ще закъснеем!
Шофьорът започнал да нервничи….Отново същият глас:
- Ей! Капут!…
Шофьорът спира, хваща манивелата и тръгва към задния край на автобуса. На първата седалка седи една бабка, която решава да го успокои…
- Капутчо, синко! Тия са се напили, не им обръщай внимание…

***

Двама приятели - пилот и таксиметров шофьор - взели да си обясняват един на друг тънкостите на професиите си. Пилотът качил таксиметърджията на самолета и почнал да му показва:
- Ето, с тоя лост издигаме самолета, с това тук завиваме, ако има мъгла - ориентираме се по тези прибори… и т.н.
След време шофьорът качил пилота при себе си. Тръгнали на някъде, но паднала гъста мъгла. Шофьорът обаче казал:
- Не се притеснявай, ориентирам се по прибори!
- Как така?!
- След 25 стотинки - завой наляво!


***

Жена се качва на автостоп в един ТИР на път за Варна. След известно време пита тираджията:
- Извинете, виждам че тук има едно паве, за какво ви е?
Мъжът се обръща и казва:
- Нося си го за да ми счупиш главата ако не те изеба до Варна.

Няма коментари:

Публикуване на коментар