неделя, 3 юни 2012 г.

Ден. 12


Вицове за наркомани



***

Смок пълзи през полето. Допушило му се. Гледа седят наркомани. Приближил се: 
- С-с-с! 
Наркоманите се разбягали, а смокът допушил угарките им. Продължил по-нататък и гледа други наркомани. Смокът: 
- Бау! Мяу!.. Пфу, по дяволите!.. Какво ми става?..С-с-с!

***

В Лондон двама наркомани се качват на автобус. Единият от тях се качва на втория етаж и веднага слиза обратно, целият пребледнял: 
- Приятел, не се качвай горе, там няма шофьор!

***

На един човек му омръзнал живота и решил да се самоубие с успокоителни.. но след първите няколко хапчета се почувствал много по-добре.

***

Наркоман стои посред зима до отворения прозорец на стаята си.
Влиза майка му:
- Ама какво правиш! Затвори прозореца!
- Защо?
- Ами виж колко е студено навън!
- И като затворя, навън ще се стопли ли?

***

Няколко наркомани, предварително надрусани, тръгнали на дискотека. По едно време пристигат - наоколо шум, мигащи светлини… Захванали да танцуват - час, два, три… По едно време единият малко се освестил и викнал:
- Момчета! Какво правим ние бе! Ние сме още на светофара!


***

Седят двама наркомани на една пейка. Гледат, някой си забравил картата на България. Започват да я разглеждат с интерес.
- Жоро, гледай, бе! Защо границата са я означили с точка - тире, точка - тире…
- Много си прост, бе! Нали на картата всичко е в символи. И така на границата, това е символа за граничар - куче, граничар - куче…

***

Наркоман отива на преглед. Доктора му казва:
- Ще ти предпиша тука едни тревички да пиеш.
- Хм, ти още малко и ще поискаш спринцовки да смъркам.

***

Tрима друсани отиват на купон и чукат на вратата, но никой не им отваря. Този който е на кока казва:
- Абе дайте да разбием вратата и да ги пребием тия копелета вътре!
Тоя на помпата казва:
- Защо да я разбиваме като можем да се плъъъзнем отдолу и да влезем.
Третия, напушения казва:
- Що бе, то и тука си ни е гот?

***

Пушач, пияница и наркоман умрели и попаднали на оня свят. Пушачът взел да разказва:
- Братя, умрях в страшни мъки! Белият ми дроб беше станал на каша!
Пияницата казал:
- И аз умрях в мъки! Черният ми дроб беше станал на нищо.
А наркоманът се хванал за главата:
- Боже, боже, как съм се напушил! Вече и с умрели разговарям!

***

Погребват наркоман. Майка му върви след ковчега и нарежда:
- Къде те носят, сине? На влажно, на тъмно, на студено… Няма кой да те нахрани, няма кой да те напои…
Отзад вървят приятелите му. Единият бута приятеля си:
- Ей, кви ги разправя тая? Да не го носят у нас?



***

Един наркоман си признал:
- Веднъж опитах да откажа тревата… това бяха най-лошите 15 минути през целия ми живот.

***

В автобуса се возят баба, наркоман и моряк. Бабата моли наркомана:
- Сине, я ми продупчи билета.
Наркоманът го подава на моряка:
- Войниче, я продупчи билетчето.
- Аз не съм войник, а моряк!
- Бабо, оплескали сме я с тебе - връща й билетчето наркоманът. - На кораб сме!

***

Наркоман в аптеката:
- Дайте най-силния опиат, който имате!
- А имаш ли рецепта?
- Рецепта ли? Че аз ако имах рецепта сам щях да си го правя.

***

Прибира се вкъщи мъжът:
- Жено взел съм страхотна трева, аре с мене на балкона да се напушим!
- А-ааа, не ща. Ти върви сам
Мъжът пуши първата цигара… уаууууу едно огнено кълбо минава по небето… Пуши втората… пак едно огнено кълбо минава.
Мъжът се чуди кво става. Пуши и третия joint… пак същото кълбо. Влиза той вкъщи:
- Жена, ако знаеш кво видях на балкона… три огнени кълбета!
- Кви огнени кълбета бе, ти от три дни седиш на балкона!

***

Нощ. Облачно - пълна тъмнина. Двама наркомани лежат дрогирани на съседни пейки в парка. Единият пта:
- Абе, не мога да разбера, сега слънцето ли свети или луната?
- А-а-а, ъ-ъ-ъ, бе не знам, аз не съм от тука.




***


 Бабо мравке, де така?
- Тичам щурчо за трева. А ти де с таз спринцовка?
- Днес калинката се боцка та съм канен за другар.
- Що ще чиниш ти зимъска?
- Срам не срам ще искам аз от твоя паркизан.
- Аз пък няма да ти дам, гиди дър


***


Един наркоман решил да отиде в Тутракан, на гости на свой приятел.
Отива на гарата и казва:
- Един билет до Тутракан.
Обаче прозорчето на гишето било доста малко и продавачката не го чула.
- Кажете го по-близо до дупката, - казала тя.
Момчето залепило устата си до вената й:
- Един билет до Тутракан!


***


Наркоман си сади коноп. Половин година се грижи за него - полива, плеви, окопава. После го коси, суши, нарязва… Свива си цигарка от реколтата, пуши и си мисли:
- Ех, защо не ме направят министър на земеделието?


***


- Триста долара за това куче?! Че какво му е толкова специалното? 
- Обучено е да търси наркотици, сър. Давате му петдесет долара и само след минута то се връща с дрогата!




***

Мъж ръмжи сърдито:
- Откъде-накъде ще ми разправят, че съм бил пристрастен към кокаина! На мен просто ми харесва как мирише!

***

Кротко се шляе из тревичката в горичката един яко напушен и набоден пич. Изведнъж иззад едно дърво изскача слон и го уцелва в главата. Пада нашият, след време се свестява, изправя се и тръгва в същата посока. Отново иззад същото дърво изскача кон и пак го уцелва по главата… Отново свестяване и т.н. Този път иззад дървото изскача човек в униформа и изкрещява:
- Мама ви наркоманска! Като се надрусате, все на моята въртележка налитате!

***

Яко напушен наркоман се движи с кола по пътя. На едно място красива девойка му маха, да я вземе на стоп. Наркоманът набива спирачки, красавицата влиза в колата, сяда на задната седалка и казва:
- Ще ме закараш ли до гарата, ще изпусна влака, моля те!
Наркоманът:
- Немаш проблеми, маце, тръгваме!
След половин час, девойката ядосано пита:
- Ама ние вече минахме оттук… И въобще ти се въртиш в кръг…
Наркоманът стреснато се обръща и тихичко пита:
- Кой говори…

***

Каква е разликата между пияница и наркоман?
Пияницата ще мине през всички стопове по пътя, а наркомана ще седи и ще чака да стане зелено.




***


Някакъв наркоман се прибира вкъщи яко дрогиран. Без да каже и дума, сяда на масата и почва да яде. Майка му го гледа как разсипва половината ядене навън с треперещи ръце и казва:
- Синко, ако искаш легни да поспиш и после ела да хапнеш?
- Кой е дрогиран? Аз - дрогиран? Нищо такова няма!


***


Вечер е. Наркоман лежи надрусан в леглото си. На вратата се звъни. Пак се звъни. Пак. Най-накрая наркомана се надига и тръгва да отваря. Пита подозрително:
- Кой е?
- Аз съм!
Посяга да отвори, обаче се вижда в огледалото и се сепва:
- Аз ли?


***


- Ние, градинарите, сме срамежлив народ, не искаме много да се говори за нас. Особено ако произвеждаме цветя. И най-вече тия дето отглеждаме макове.


***


Нощ. Пълна тъмнина. На улицата се разминават двама дрогирани.
- Ъ-ъ-ъ… извинявай, ама тва дет свети горе слънце ли е или луна?
- Ами-и-и-и… не знам, аз не съм от тука.


***




***


Отива един пафкач на трева за риба. Напушва се прилично, седи на брега, чака да клъвне и по едно време от водата се подава една крава и му казва:
- Може ли една цигара, пич?
Гледа той шашнат и какво да прави - дава й една цигара. Кравата се потапя, а нашият човек продължава с риболова. След малко оная пак се показва и вика:
- Забравих огънче да ти искам, извинявай.
Оня седи като треснат, дава й запалката и тя пак се потапя. Нашият се оглежда да види дали има и други свидетели, но вижда само едно куче на десетина метра встрани. Изведнъж кучето се обажда:
- Не ме гледай, и аз съм учуден!


***


Разговор между наркомани:
- Виждаш ли онова там?
- Къде?
- Ей онова там!
- Къде, бе?
- Ей там!
- А, там ли бе?
- Къде, бе?


***


Наркоман, гледа вентилатора:
- Даа, как бързо лети времето.


***


Двама приятели си седели край шосето и пушели трева, при което покрай тях профучала пожарната с включена сирена и най-малко 100 км/ч. Двамата поседели, поседели и след малко единият казал:
- Братче, започнах да си мисля, че тия пичове с червената кола ще останат цяла вечност тука!






***


Игра за наркомани:
Нужни са стая, два стола, много хашиш и двама наркомани.
Сядат, надрусват се яко и после единият излиза от стаята.
Другият трябва да познае кой от двамата е излязъл.


***


Три баби се хвалят една на друга с внуците си:
- Моят сигурно ще стане доктор! Все се боде с разни спринцовки.
- А моят сигурно ще става биолог - все събира някакви треви, все нещо суши вкъщи…
- Пък моя сигурно ще става летец - все си слага на носа някакви парцали, напоени с бензин и ми вика - "айде бабо, аз отлитам"!


***


Отива наркоман при зъболекаря:
- Докторе, искам да ми извадите зъб!
- Добре, с упойка ли?
- Да, с пълна наркоза. И така 32 пъти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар